Wild world by Eric Martin, the voice of Mr. Big

Autor: Lenore, 27 Aprilie 2010

Dupa o scurta trecere prin Club Twice la un eveniment caritabil, seara de duminica (25 aprilie 2010) m-a gasit in Silver Church unde am mers pentru a imi implini un vis din adolescenta. Putini dintre cei care au auzit ca merg sa vad live Eric Martin au stiut ca este vorba despre solistul vocal de la Mr. Big, trupa de hard rock din anii a 90 in care au cantat Paul Gilbert si ulterior Richie Kotzen.

Ma asteptam sa fie putina lume la acest eveniment, fiind mai mult un concert pentru nostalgici. Fata de alte concerte la care am mers in ultima vreme, am avut surpriza sa vad in public multi artisti locali (Loredana, Holograf, Horia Brenciu etc.), multe animatoare a " evenimentul fiind sponsorizat de Jack Daniela s , sigla lor fiind peste tot (pe masa, pe pereti, pe chitari, pe bannere, pe animatoare, peste tot), multa presa a " altii decat obisnuitii concertelor metal- si bineinteles cativa rockeri pierduti in amintiri.

Eric a venit insotit de o trupa formata din muzicieni europeni (chitaristul si tobarul fiind italieni si basistul englez). Oamenii si-au facut treaba foarte bine din punctul meu de vedere si s-au ridicat la inaltimea asteptarilor lui Eric si ale publicului.

Eric este un showman excelent, a vorbit tot timpul cu publicul, a glumit dar mai presus de toate, a cantat din tot sufletul. Carismaticul american a incantat publicul cu piese proprii dar si cu cele mai cunoscute piese Mr. Big ("Superfantastic", "Promise her the moon", "Wild world", "To be with you", etc.).

Mi-a placut buna dispozitie a tuturor muzicienilor de pe scena, mi-a placut atmosfera degajata, publicul educat ce nu s-a ingramadit in primele randuri (ocazie de care am profitat din plin) iar Eric mi-a lasat o impresie excelenta atat ca artist cat si ca om. La bis Eric a coborat in public si a cantat de langa noi. A fost un final incendiar al unei seri minunate din toate punctele de vedere.

Profesionalism, respect pentru fani si bucuria de a trai clipa prezenta. Asta a aratat Eric Martin duminica la Bucuresti si eu va jur cu mana pe inima ca la prima ocazie, o sa merg sa il vad din nou pe Eric in concert!