Cronica Vita de Vie la Opera Nationala Bucuresti, 20 martie 2012

Autor: Lenore, 22 Martie 2012

Vita de Vie la Opera Nationala Bucuresti! Asa cum ne-a spus Adrian Despot, un concert la Opera era un vis frumos de-al lui Sorin (clape) si acest vis s-a implinit pe 20 martie 2012, cand Vita de Vie a cantat cu casa inchisa in fata a peste 1000 de oameni.

A fost nevoie de un concert rock la Opera ca sa ajung si eu acolo, dar a meritat fiecare secunda petrecuta acolo. Sala s-a umplut si putin dupa orele 20.00 Vita de Vie si-au facut intrarea in scena. Facand parte din turneul "Vita de Vie 15 ani", acest concert a fost unul dintre cele mai bune reprezentatii pe care le-am vazut live cu o trupa romaneasca.

O trupa cu adevarat buna te trece printr-o multime de stari in timpul unui concert si Vita de Vie si-a indeplinit aceasta misiune cu brio. Ne-au facut sa radem, ne-au impresionat cu muzica lor pana aproape de lacrimi, ne-au facut sa spunem "uite ca se poate si la noi in Romania!", ne-au dat tot ce au avut si au fost rasplatiti cu o multime de aplauze.

Imbracati complet in negru, Vita de Vie, insotiti de Mandela Gajol au dat startul concertului cu piesa "Iamma". Trebuie spus ca piesele Vita de Vie in varianta acustica suna mult mai bine decat si-ar fi imaginat cineva vreodata. S-a vazut ca trupa a muncit enorm pentru acest concert, Adrian Despot fiind vizibil emotionat in mai multe momente ale spectacolului. A fost un spectacol total din toate punctele de vedere asa ca imi este greu sa descriu prea bine multitudinea de sentimente prin care am trecut.

"Visele", "Imi Pasa", "Vinolamine", "Alunga Tacerea", "Azi", "Totata" au rasunat pe scena de la Opera si s-au auzit excelent. Au fost si mici probleme tehnice, depasite insa cu zambete si aplauze. Primii invitati ai celor de la Vita de Vie au fost Eugen Caminschi si Tudor Chirila care au cantat piesa "Ce Conteaza". A fost un moment cu special, urmat de o reorchestratie a piesei "Sunetul Mai Tare" in ritmuri de muzica...populara.

A urmat si un moment alaturi de o reprezentanta a sexului frumos, Alexandrina Hristov. De ce Alexandrina? Adi Despot ii spune "pentru ca esti cea mai buna, cea mai reala..". Ea a cantat impreuna cu Vita de Vie piesa "Varza", o interpretare inedita terminata cu o explozie a unei pocnitori venita imediat dupa versul "arma ucide".

"Liber" si "Praf de Stele" au fost piesele cantate la bis, piese ce au incheiat o seara de muzica interpretata aproape de perfectiune. Multumim Adrian Despot, Adrian Ciuplea, Cezar Popescu, Sorin Pupe, Sorin Danescu si Mandela Gajol pentru muzica si daruire! Multumim Phoenix Entertainment!

O galerie foto a acestui eveniment puteti vedea aici: reviews/Galerie+foto+Vita+de+Vie+la+Opera+Nationala+Bucuresti+20+martie+2012_383.html

Hai cu rocku'!