16 februarie 2017
Magazinele Flanco se alătură rețelei de vânzare a iaBilet.ro Începând din această lună, Flanco se alătură celei mai mari rețele de vânzare de bilete din România, în urma parteneriatului încheiat cu iaBilet.ro, lider pe piața de ticketing electronic.
“Ne preocupă să ne extindem constant oferta cu servicii utile pentru clienții noștri, fiind chiar inițiatorii majorității serviciilor existente azi în piața de electro-it, așa că o colaborare cu iaBilet.ro ni s-a părut o bună ocazie pentru a aduce un plus de confort publicului iubitor de evenimente, fie că este vorba despre concerte, spectacole, piese de teatru sau stand-up comedy”, spune Mihai Barbu, Director Vânzări - Flanco Retail. “Cum rețeaua noastră de magazine se bucură de o bună acoperire în toață țara, clienților noștri le va fi, acum, mai ușor să cumpere și să intre în posesia biletelor la evenimentele preferate, printr-o simplă vizită în cel mai apropiat magazin Flanco”.
Biletele pot fi achiziționate în toate magazinele Flanco din țară, direct la casele de marcat, prin plată în numerar și/sau prin intermediul voucherelor iaBilet.ro.
“Parteneriatul cu Flanco oferă clienților noștri servicii de calitate, în cadrul unei rețele de magazine care se întinde în toată țara, iar cele peste un milion de bilete vândute anual pot acum ajunge mult mai rapid la aceștia. Pentru că punem accent pe tehnologie și inovație, aveam nevoie de un nume puternic precum Flanco în cadrul rețelei noastre fizice, de un brand care să confirme seriozitatea și profesionalismul serviciilor oferite de iaBilet.ro, atât spectatorilor, cât și celor câteva sute de organizatori de spectacole din toată țara, cu care lucrăm zi de zi”, spune Ionescu Emil, Director General, iaBilet.ro.
La cinci ani de la lansare, iaBilet.ro a devenit cea mai mare rețea de vânzare de bilete din România, cu aproape 2.000 de puncte de vânzare în toată țara: magazinele Flanco, Muzica, UMAN, Senia, IQ Box și agențiile Perfect Tour, cele 1.500 de automate self-serving ZebraPay, standul de bilete de la Metrou Unirii 1, Hard Rock Café, Berăria H, Café Deko, Club Quantic și Club Vintage.
Despre Flanco:
Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de 120 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 74 de orașe. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați http://www.flanco.ro sau pagina de Facebook.
Despre iaBilet.ro:
Pe http://www.iabilet.ro, lider în ticketing electronic, utilizatorii pot plăti online, cu cardul, prin Paypal, ori pe factură Vodafone sau Orange, cu plată la sfârșitul lunii (serviciu unic în România), dar și cash, în punctele fizice sau ramburs prin FanCourier, oriunde în țară. Clienții primesc biletele electronice direct pe telefon, prin SMS, pe email și în aplicațiile pentru Android și IOS. iaBilet.ro este și singurul serviciu de ticketing din România care are aplicații de IOS și Android, cu zeci de mii de instalări, precum și o variantă de mobile a site-ului. Alături de servicii precum robotul telefonic, sistemul de tickets pentru client service și suportul B2B și B2C la cel mai înalt nivel, iabilet.ro încearcă să ofere servicii de cea mai bună calitate bazei de clienți care s-a triplat de la an la an, în ultimii 5 ani de activitate. Tot în februarie, iaBilet.ro a lansat și serviciul de White Labeling (integrarea sistemului de vânzare de bilete în site-ul clientului), dar și un proiect pilot de finanțare pentru organizatorii de spectacole din România.
“Ne preocupă să ne extindem constant oferta cu servicii utile pentru clienții noștri, fiind chiar inițiatorii majorității serviciilor existente azi în piața de electro-it, așa că o colaborare cu iaBilet.ro ni s-a părut o bună ocazie pentru a aduce un plus de confort publicului iubitor de evenimente, fie că este vorba despre concerte, spectacole, piese de teatru sau stand-up comedy”, spune Mihai Barbu, Director Vânzări - Flanco Retail. “Cum rețeaua noastră de magazine se bucură de o bună acoperire în toață țara, clienților noștri le va fi, acum, mai ușor să cumpere și să intre în posesia biletelor la evenimentele preferate, printr-o simplă vizită în cel mai apropiat magazin Flanco”.
Biletele pot fi achiziționate în toate magazinele Flanco din țară, direct la casele de marcat, prin plată în numerar și/sau prin intermediul voucherelor iaBilet.ro.
“Parteneriatul cu Flanco oferă clienților noștri servicii de calitate, în cadrul unei rețele de magazine care se întinde în toată țara, iar cele peste un milion de bilete vândute anual pot acum ajunge mult mai rapid la aceștia. Pentru că punem accent pe tehnologie și inovație, aveam nevoie de un nume puternic precum Flanco în cadrul rețelei noastre fizice, de un brand care să confirme seriozitatea și profesionalismul serviciilor oferite de iaBilet.ro, atât spectatorilor, cât și celor câteva sute de organizatori de spectacole din toată țara, cu care lucrăm zi de zi”, spune Ionescu Emil, Director General, iaBilet.ro.
La cinci ani de la lansare, iaBilet.ro a devenit cea mai mare rețea de vânzare de bilete din România, cu aproape 2.000 de puncte de vânzare în toată țara: magazinele Flanco, Muzica, UMAN, Senia, IQ Box și agențiile Perfect Tour, cele 1.500 de automate self-serving ZebraPay, standul de bilete de la Metrou Unirii 1, Hard Rock Café, Berăria H, Café Deko, Club Quantic și Club Vintage.
Despre Flanco:
Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de 120 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 74 de orașe. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați http://www.flanco.ro sau pagina de Facebook.
Despre iaBilet.ro:
Pe http://www.iabilet.ro, lider în ticketing electronic, utilizatorii pot plăti online, cu cardul, prin Paypal, ori pe factură Vodafone sau Orange, cu plată la sfârșitul lunii (serviciu unic în România), dar și cash, în punctele fizice sau ramburs prin FanCourier, oriunde în țară. Clienții primesc biletele electronice direct pe telefon, prin SMS, pe email și în aplicațiile pentru Android și IOS. iaBilet.ro este și singurul serviciu de ticketing din România care are aplicații de IOS și Android, cu zeci de mii de instalări, precum și o variantă de mobile a site-ului. Alături de servicii precum robotul telefonic, sistemul de tickets pentru client service și suportul B2B și B2C la cel mai înalt nivel, iabilet.ro încearcă să ofere servicii de cea mai bună calitate bazei de clienți care s-a triplat de la an la an, în ultimii 5 ani de activitate. Tot în februarie, iaBilet.ro a lansat și serviciul de White Labeling (integrarea sistemului de vânzare de bilete în site-ul clientului), dar și un proiect pilot de finanțare pentru organizatorii de spectacole din România.