Cronică de concert Eros Ramazzotti la Sala Palatului, 23 aprilie 2023

Autor: Sisanu, 24 Aprilie 2023

De-a lungul timpului, Eros Ramazzotti a avut mai multe hit-uri ce au ajuns pe primele poziții ale topurilor internaționale și a colaborat cu nume mari din industria muzicală, precum Tina Turner (Code della vita), Andrea Bocelli (Vivere), Anastacia (Il ritmo della passione), Carlos Santana (Guego en el Fuego), Ricky Martin (Non siamo soli) și mulți alții.

Duminică, Sala Palatului s-a umplut de energie și emoție când Eros Ramazzotti a urcat pe scenă, iar mulțimea a fost captivată de la început până la sfârșit.

Show-ul a fost spectaculos și artistul a cântat atât piese de succes, precum și câteva materiale noi pe care fanii au fost încântați să le audă. Conținutul muzical a fost de top, iar calitatea sunetului a fost foarte bună, permițând publicului să aprecieze pe deplin muzica. Scena a fost aranjată pe două nivele și a avut un ecran uriaș, pe care se proiectau atât imagini special pregătite pentru show, cât și imagini live.

Mulțimea a luat-o razna când s-au auzit primele acorduri ale piesei "Se Bastasse Una Canzone ". Toți și-au scos telefoanele pentru a ilumina Sala Palatului în ritmul melodiei și au cântat fiecare vers alături de artist.

Eros a fost într-o formă de zile mari, s-a plimbat prin public, a făcut poze cu fanii din primele rânduri și a reușit să creeze un număr special alături de public. Inițial, început ca un dialog între voce și saxofon, Eros a provocat un copil din public să cânte niște note la microfon, note care au fost încorporate într-un moment de improvizație alături de toată trupa. In mijlocul momentului, Eros a preluat chiar și locul din spatele tobelor, în admirația celor din sală.

Piesa "Un Altra Te " a fost un alt moment impresionant al concertului. După varianta "oficială", Eros a făcut un bis, însă într-o variantă reggae, un moment incredibil de bine realizat, care a adăugat o nouă dimensiune piesei, transformând-o într-o altă melodie: No Woman No Cry, de la Bob Marley.

Majoritatea muzicienilor de pe scenă au avut câte un moment solo, iar piesa "Fuoco Nel Fuoco " a ridicat toată sala în picioare, din nou. Melodia a fost cântată apoi și de către public, într-un moment acapella, versurile piesei fiind proiectate pe ecranul din spatele scenei.

Eros Ramazzotti a terminat în forță cu melodia "Cose Della Vita ", una din cele mai cunoscute și îndrăgite melodii ale artistului și a sunat absolut demențial! Muzicienii au reapărut pe scena după câteva momente de așteptare, în care toți cei din sală au aplaudat și au strigat la unison numele artistului. Publicul a plecat acasă cu versurile și acordurile piesei "Piu Bella Cosa " în minte. A fost cu adevărat un moment memorabil, de care toată lumea își va aminti multă vreme.

În final, concertul Eros Ramazzotti a fost o experiență incredibilă. Dacă aveți șansa de a vedea live un concert Eros Ramazzotti, nu o ratați!