Format: CD
Data aparitiei: 27 mai 2011
Casa discuri: Independent
Țara de origine: România
Status: activă
Genre:  Progressive/Heavy Metal/Hard Rock

Este minunat când o trupă tânără reușește să erupă și să cucerească premii, fani, recunoaștere și asta prin simplul fapt, nu atât de simplu de altfel, că sunt buni în ceea ce fac, luptă, compun piese bune și rup scena atunci când cântă live undeva.  După ce au câștigat "Global Battle of the Bands",  anul trecut, adolescenții de la Phenomenon au lansat anul acesta un album, "Victims of Changes", cu un titlu sugestiv, care se referă și la schimbarile prin care au trecut trupeții de-a lungul timpului, până să ajungă aici, dar și, după cum ei afirmă "schimbarile prin care a trecut societatea noastra in ultima perioada, au dus la multe probleme aparute si victime colaterale, multe din efectele acestora sunt resimtite de tanara generatie, acesta este mesajul conceptual al albumului".

Un album concept nu este a walk in the park, trebuie ținut cont de multe elemente, inclusiv versuri care trebuie să aibă o legătură, cel puțin la nivel de mesaj, dacă nu în conturarea unei posibile povești. Aici nu este cazul să discutăm despre o poveste, dar ideile sunt foarte clare și forma în care sunt transmise, printr-o muzică bine lucrată (se vede că sunt la început, mai sunt scăpări, uneori riffurile par stângace, solourile neexploatate la maximum iar ritmul și mai ales ruprile de ritm nu sunt cele mai inspirate).

Putem afirma că este un album de hard rock, heavy metal, în maniera marilor înaintași precum Deep Purple, Accept, Motorhead (se simt influențe), Helloween și mai ales Avantasia (piesa "Sunlight" m-a dus cu gândul la această trupă încă de la primele acorduri), Edguy. Puțin mai multă vână și un vocal mai puternic (vârsta nu-i permite să aibă o voce mai puternică, dar cu anii acest lucru se va schimba) și s-ar fi apropriat poate chiar de un Kamelot. Uneori solistul încearcă cu ceva succes scremo și asta o să placă celor care ascultă sonorități cu tentă de core.

Albumul are 12 piese, un intro și un outro, destule pentru un album și destul de bune cât să facă un album plăcut de ascultat, fără prea mari pretenții de a da peste o capodoperă, dar un material din care reiese pasiunea, energia, tinerețea,  Avem și baladele, care pot mișca niște inimi de femei, dar care nu sunt deloc displăcute urechii bărbătești. Este și normal, atât datorită genului abordat, cât și tinereții membrilor trupei.Un material omogen, compact, cu ceva diversitate, care ne dovedește cât de talentați sunt membrii și cu cât devotament iubesc muzica. Pentru asta și pentru piesele bune, câteva chiar foarte inspirate, un 8.5

Tracklist:

Intro
No Boundaries