Format: promo CD/Demo
Casa de discuri: self released
Release date: ianuarie  2008
Tara: România
Status: activă
Genre: Death Metal / Metal
Când am dat play la disc nu am știut la ce anume să mă aștept, mai ales că nu știam absolut nimic despre trupă, nici măcar de unde sunt și ce cântă. Știam doar că e vorba despre un Demo, self released în 2008 și care conține două piese:  "Part2: Visions" și "Part 4: Brainsick". După ce am ascultat demoul intitulat "Brainsick", ce conține 2 piese destul de lungi, nu am rămas cu aproape nimic, doar cu senzația că am pierdut 20 de minute din viața mea. Și nu foarte sunt rău cand zic asta Hai, să zicem că este un demo, că producția nu e bună, ok, e de înțeles. Am mai ascultat demouri ale unor mari trupe, unele vechi de 20-30 de ani, care sunau ca din beci, dar care aveau o anumită măiestrie, prefigurau apariția unor albume monumentale. Dar aici este vorba despre un talmeș-balmeș,un death metal melodic, cu voce grindcore. Am auzit un solo interesant la un moment dat și 2-3 riffuri mai bine lucrate. Partea de tobe este mediocră și bassul-care bass? Și ajungem la partea cea mai dureroasă, vocea. Iarăși o să fiu rău și imi pare rău, dar vocea este pur și simplu de necuprins, ca să zic așa, în cuvinte, în genuri, în ceva. Este o încercare de growl, care o dă în grindcore sau în brutal death. Dar nu e lucrată și mai este și destul de prost înregistrată. Sper că or să se redreseze cu timpul, dacă vor să facă ceva treabă. Totuși, este vorba despre un demo și nu pot să îi condamn prea tare, este și self released de asemenea. Se întrevede o brumă de talent, însă mai trebuie lucrat. Observ de asemenea multă ambiție și dedicație, lucru care mă face să le dau credit în cele din urmă.

Am citit după ascultarea albumului,pe siteul oficial de myspace, că este vorba despre o trupa din Arad,  formată în 2007, care are o tipă la voce( lucru de altfel de lăudat, fiind cred singura trupă de death metal din România cu o solistă la voce) și că se pregătesc să scoată primul album. Sper ă între timp au mai lucrat, că și-au însușit mai bine instrumentele și că producția va fi mai bună. Le doresc succes și le ofer o notă de 6.5.

Tracklist:

1.Part2: Visions

2.Part 4: Brainsick