5. Inner Struggles
6. Torture Chamber
7. Night Shift
8. Dileala
9. Insanity
10. Road to Unknown

Industrial-death metal este cu certitudine o maniera de abordare nonconventionala, dar in acelasi timp pretentioasa pentru metalistii clasici. La 15 ani distanta de ceea ce a fost la acea vreme cel mai indraznet proiect de gen (Clone, trupa formata pe coloana vertebrala a formatiei Deimos, exponent de marca a death metalului din anii 90) Dark Fusion apare in centrul atentiei cu acest melanj riscant ca abordare, dar original in esenta. Oricum ar fi analizat, "InFusion" va fi privit de catre metalistii inraiti ca prea experimental, iar de catre cei amatori de sonoritati mai darkwave prea aspru in sunet. Gasind o cale de mijloc si incercand sa te eliberezi de autolimitarile in gusturi muzicale poate rezulta un material proaspat si plin de originalitate pentru piata autohtona.

Formata in 2010 ca proiect al unor componenti din trupe cu alte orientari muzicale, doi ani mai tarziu gasca tinde incet si sigur sa ajunga o trupa cu personalitate, in deplinul sens al cuvantului, prin lansarea acestui material de debut. "InFusion" a fost doar o motivatie in plus ca bucurestenii sa urce din ce in ce mai des pe scena, bifand incetul cu incetul evenimente in cluburi cu traditie din capitala si nu numai! Un material dinamic, tentant de la prima ascultare, poate singura nemultumire pe care am putea sa o ridicam la fileu fiind lipsa (de nevoie, din cate se pare) unui tobar. Putem inchide ochii pe jumatate, daca e sa luam in calcul mai mult latura industriala, lipsa unui tobar nefiind obligatorie in acest gen.

Nu, Dark Fusion nu suna ca ultimul Morbid Angel, insa undeva la jumatatea drumului dintre Fear Factory, Oomph! si Entombed sau Grave parca n-ar fi deplasat sa ii situam. Plus o doza fina de hardcore ("Strigat de trezire"). Sunet multumitor pentru un prim CD, prezentare decenta, un prim pas care, cu incredere, poate duce formatia departe, in timp.

Titus Constantinescu