Cronica si galerie foto de la concertul OverDrive si Vertigo in Damage Club

Autor: Liviu, 9 Mai 2011

Duminica, ora 20, Damage Club, doua formatii se pregatesc de concert. Inca de la intrarea in bar se poate auzi soundcheck-ul. Intru si imediat ii remarc pe baietii de la Vertigo pregatindu-se de concert. Dau o tura rapida prin bar si ma intalnesc cu amicii mei din OverDrive. Ii salut, ma asez la masa cu ei sa mai povestim una alta si fara sa imi dau seama se apropie ora concertului. Baietii isi iau instrumentele, se duc pe scena si dau drumul la treaba.

A urmat aproape o ora intreaga de rock in compania celor de la OverDrive. Concertul a debutat cu un cover dupa piesa "Paranoid" de la Black Sabbath, urmat de cateva cover-uri Metallica (For whom the bell tolls), AC/DC (T.N.T.) si in final Megadeth (Youthanasia). Intre aceste piese si-au facut loc si compozitiile propri ale baietilor: "This is your life", "In noroi", "Balada corbilor" si "Forever". La finalul concertului, la insistentele publicului (nu foarte numeros dar foarte galagios) baietii au cantat inca o piesa doar instrumental. Per total o prestatie in forta celor din OverDrive care au reusit sa faca un adevarat show cum nu am mai vazut de mult in underground-ul autohton. Greu mi-am dat seama cum au zburat asa repede 50 de minute din viata mea. Felicitari, astept cu nerabdare urmatorul concert. Trebuie sa mentionez ca acesta va fi pe 11.05.2011 in El Grande Comandante in cadrul concursului Rock Star. Promit ca o sa fiu prezent si la acest eveniment sa ii sustin pe cei de la OverDrive! Va recomand chiar si numa din curiozitate sa veniti si voi la acest concert, nu o sa plecati dezamagiti.

La scurt timp dupa ce s-a eliberat scena au aparut cei de la Vertigo. Primul lucru pe care l-am observat a fost numarul impresionant de pedale pe care le folosesc chitaristii. In mintea mea mi-am zis ca la atatea pedale si la atata tehnologie o sa fie o placere sa ii ascult. Si chiar asa a fost! O formatie pur si simplu geniala. Au reusit sa transforme cateva cover-uri ale unor formatii care nu au legatura cu rock-ul precum Backstreet boys (Larger than life) in adevarate capodopere. Pe langa aceste cover-uri metamorfozate in piese rock, baietii au mai cantat Soldier of fortune (Deep Purple), Purple rain (Prince), Nori de hartie (Iris) si Forever young (Alphaville). Din nefericire, nu am reusit sa stau pana la sfarsitul concertului, asa ca nu stiu exact cum s-a terminat cantarea. Dar stiu, si pot sa afirm foarte ferm, ca am mai gasit o formatie pe care nu o sa o ratez in viitoarele concerte.

Baietilor de la Vertigo le raman dator cu niste poze mult mai bune decat cele care le-am pus in aceasta galerie (nu stiu cine si ce a scimbat la lumini dupa concertul OverDrive dar luminile au fost un cosmar), pentru ca sa fiu sincer chiar le merita! Cat despre amicii de la OverDrive, sper sa va placa pozele lor. Vizionare placuta si pana la urmatoarea galerie: Keep on rockin _--/

OverDrive
OverDrive
OverDrive