Cronica si galerie foto de la Tributul Metallica din Rockstadt Brasov

Autor: Liviu, 17 Martie 2011

Galerie de poze de la Tributul Metallica din Rockstadt Brasov. La acest eveniment au cantat:Anamaria Nicoara, Ex LNDH, Dirty Insides, Fusion Core, Aria Urbana, Deliver the God si Indian Fall. Imi cer scuze in avans pentru poze, dar conditile de lumina din Rockstadt sunt cele mai ostile pe care l-am intalnit pana acum (si am avut parte de conitii foarte proaste, dar aici parca totul e de groaza). Din acest motiv pozele sunt toate alb-negru.

Si daca tot am inceput sa scriu o sa incerc sa fac si cronica foarte pe scurt.
O sa imi cer scuze inca de acum ca nu am retinut la nici o formatie exact ce a cantat... dar pot sa va zic de acum ca fiecare formatie a avut o interpretare in stil propriu a pieselor astfel ca am auzit niste intrepretari absolut geniale! De la "Nothing else maters" in varianta tehno (nu stiu daca asta este exact stilul folosit de Aria Urbana) pana la "My friend the misery" in varianta black metal.

De mult timp am auzit de acest concert din Brasov si inca de la inceput mi-am propus sa fac tot posibilul sa ajung. In seaera concertului din nefericire am intarziat cam 30 de minute ceea ce a insemnat ratarea primului "act".
Dupa ce am dat nas in nas cu multi amici si cunoscuti si dupa ce am reusit sa ma alimentez cu o bere m-am instalat in fata scenei intr-un loc din care sa pot sa fac poze. In tot acest timp formatia Ex LNDH isi faceasoundcheck-ul.
Au urmat 20 de minute de rock dur cu baietii de la Ex LNDH timp in care tot ce am reusit sa fac eu a fost sa injur conditile foarte proaste de lumina...Dupa ce au terminat de cantat si-au strans repede sculele pentru a face loc urmatoarei fotmatii,Dirty Insides. Am avut parte iar de o pauza de 20 minute de realimentare pe fonulsoundcheck-ul. Urmat iar de 20 de minute de concert. De fapt daca stau mai bine sa ma gandesc acesta a fost cam tot "lait motivul" concertului.
Concertul baietilor de laDirty Insides m-a gasit iar in fata scenei gandidu-ma de ce oare luminile de scena sunt amplasate tocmai in capatul celalat al barului si puse constant pe o lumina rozalie? Pana ce sa gasesc raspunsul la aceasta intebare m-am chinuit sa fac cateva poze pentru a realiza ca baietii deja terminasera:( mi-a parut foarte rau ca nu am reusit sa ma bucur de concertul baietilor. Dar in orice caz mi-a placut foarte mult cum a sunat si vreau sa ii mai prind si la alte concerte:DA urmat pauza traditionala deci m-am dus iar la realimentare, am mai stat de vorba cu cei pe care ii cunoasteam si pana sa imi dau seama concertul celor de laFusion Core a si inceput. N-a durat foarte mult pana ce am reusit sa ajung in primele randuri pentru ca care stateau pe acolo deja s-au obisnuit cu prezenta mea in fata lor pentru a face poze asa ca mi-au facut loc. Concertul a fost interesant, de mult nu am mai auzit o voce feminina in rolul lui Hetfield, iar melodiile au fost alese foarte bine pentru a scoate in evidenta aceasta voce. Pe scurt un concert reusit!Pauza! Schimbare pe scena! Soundcheck (probabil cel mai scurt)! Si incep sa cante Aria Urbana. O formatie intr-o componenta simpla: chitara, bass, clapa, laptop. Probabil ca nu a fost o formatie chiar pe gustul fanilor din Rockstadt dar oricum a fost o experienta inedita. Dar dupa ce am terminat de facut poze m-am carat repede in spate pentru o bere ca sa evit aglomeratia de la bar din pauza.
Iata ca se urca pe scena si una din formatile care m-au determinat sa vin la acest concert: Deliver the God. Ma instalez inca de lasoundcheck langa scena si incept sa fac poze pentru a profita putin de lumina "mai buna" din acel momet si pentru a ma bucura si eu putin de aceasta formatie... macar 10 minute din cele 20. Baietii nu m-au dezmagit terminand concertul cu un stage dive care l-a purtat pe vocalist pana in capatul opus al barului.Se face iar schimbul pe scena si apar Indian Fall, capul de afis al acestul concert si in acelas timp si organizatorii acestui eveniment. Am stat in fata tot concertul incercand sa fac cat mai repede o poza cat mai buna cu fiecare dintre ei pentru a putea sa dau si eu din cap. Din nefericire cele 20 de minute au trecut foarte repede, si pentru ca se facuse deja destul de tarziu nu a mai fost timp de nici un bis.
La sfarsit am primit o veste faorte buna de la baieti si anume ca acesta nu a fost singurul eveniment de aceast tip si ca in vitorul apropiat o sa mai avem parte de astefel de concerte tribut si pentru alte formatii. I can't wait!Una peste alta a fost un concert cu bune si cu rele... si din fericire mai multe bune decat rele.1. Luminil prost amplasate si care parca lipseau in unele momente2. Pauzele mult prea dese si care durau aproape la fel de mult cat concertul in sine
Sper ca pana la urmatorul concert de acest tip aceste probleme sa se rezolve:D
Ex LNDH