C.O.D. & Skepsis, 7 august 2009, Targoviste

Autor: Lenore, 17 August 2009

Datorita plecarii in delta am ramas restanta cu cronica acestui concert pe care am promis-o atat celor de la letsrock.ro cat si trupetilor din C.O.D., ei fiind prieteni vechi de-ai mei.

Dupa ce cu o seara inainte ma alcoolizasem destul de grav la un party, am venit la concert cu gandul sa-mi iau si doza de rock ca sa pot pleca in vacanta linistita :-). Cand am ajuns in bar se produceau ceva probe de sunet, cei de la C.O.D. fiind pe "scena" si testand cu bucurie sonoritatea micutului Under. Nici nu incepuse concertul si deja era o sauna in devenire acolo. Totusi, o sauna cu iz de rock'n'roll.

Pe cei de la C.O.D. ii stiu de ani buni, componenta lor fiind destul de constanta de-a lungul anilor (Bursuc-voce, Adi-chitara, Liviu-bas, Alex-tobe). Mai nou, si-au tras un chitarist nou si tinerel care a facut un show foarte fain si parea sa se distreze de minune pe acolo. Din cate am inteles se numeste Victor, cu aceasta ocazie vreau sa-i urez welcome to the family si sper sa cante in continuare cu aceiasi pasiune cu care a facut-o la Targoviste.

Cum cu ceva vreme in urma cei de la C.O.D. nu stiau ca avea sa cante si o a doua trupa in aceiasi seara, pregatisera peste 20 de piese pentru a distra publicul targovistean. Concertul a inceput cu ceva intarziere (cred ca a fost mai bine de o ora) timp in care clubul s-a umplut. Din cate am inteles nu s-au vandut foarte multe bilete, motivul fiind faptul ca o mare parte din invitati erau prieteni/invitati ai trupelor (na, in fine, eu mi-am luat bilet ca o sustinatoare a fenomenului ce sunt :p).

S-au cantat ceva coveruri AC/DC ("Back in black", "Highway to hell" ce a fost si la bis cantata la voce de simpaticul frate underaged al tobarului, "Shook me all night long", nu a lipsit nici "C.O.D." etc..sigur au mai fost dar nu-mi amintesc eu acum :p), apoi au mai fost cate una bucata de Born to be wild, Knocking on heaven's door, Paranoid, Every rose has it's thorn si la sfarsit intr-o mare destrabalare generala Gay-bar :)). Ati spune ca cei de la C.O.D. sunt o trupa de coveruri dar nu este deloc asa. S-au cantat si piesele lor, modificate drastic de ultimata data cand le-am ascultat. Baietii si-au facut toate noile piese in engleza si chiar au si o piesa in vreo 4 limbi (din care nu am inteles mare lucru ce-i drept dar promite).

Un mare bravo pentru basistul Liviu care a avut o prezenta scenica excelenta. De Alex de la tobe imi pare rau ca nu a reusit sa se faca remarcat nicicum, i-as sugera sa ii mai taie microfonul lui Bursuc din cand in cand si sa anime publicul cu niste solouri de tobe!

A fost incredibil de cald in Under, pur si simplu ti se lipeau hainele de tine si ti se opreau cuvintele in gat de cat de cald era. Asta a fost motivul principal pentru care nu am rezistat decat la jumatate din showul Skepsis, desi ce am auzit mi-a placut foarte mult. Absolut misto vocea lui Gilly pe care il mai vazusem in concert in tineretile noastre dar fara trupetii din Skepsis. Dintre acesti trupeti, am remarcat tobarul si violocelistul care isi manuia instrumentul muzical cu o ferocitate rar intalnita. Bravo si multumesc pentru coverul la "In this river" care a fost fix pe sufletul meu.

Va mai asteptam in Targoviste sa rockerim alaturi de voi. O trupa de nota 10 ce merita mult mai multa promovare pe scena rockului romanesc.

In loc de incheiere va ofer 2 linkuri catre paginile de myspace ale celor doua trupe, cel de la C.O.D. avand postate poze si filmulete de la concertul din Targoviste. Enjoy:

Hai cu rocku'