16 noiembrie 2016 Tudor Chirila si Hard Rock Cafe Bucuresti anunță lansarea tricoului „Artist Spotlight by Tudor Chirilă” pe 16 noiembrie 2016, în cadrul concertului Vama. Grafica este semnată chiar de artist, iar o parte din încasările rezultate din vânzarea tricoului vor fi direcționate către „Bursa de Fericire” și vor fi utilizate pentru a finanța construirea unui spital destinat copiilor ce se luptă cu maladia secolului - cancerul.
“Mi s-a părut foarte tare propunerea Hard Rock Cafe de a îmi pune semnătura pe un tricou cu un design gândit de mine. M-am gândit la un logo mai ‘indie’, în care un bătrân indian cântă copilului său la umbra unui copac fără vârstă, păziți de veșnica lună. Graficianul a dezvoltat acest concept pe care eu îl aveam desenat în telefonul meu pe o aplicație de schițe digitale. O parte din banii obținuți din vânzarea tricourilor va merge la Dăruiește Viață, fundația pe care o susțin. Ne vedem la Hard Rock Cafe pe 16 noiembrie! Promit să port tricoul, ca să vă faceți o idee. Îmi vine bine, vă asigur :).”, a spus Tudor Chirilă.
La rândul său, Marius Băban, General Manager la Hard Rock Cafe București a declarat: “Îl apreciem pe Tudor Chirilă ca solist, compozitor, actor și scouter de talente. Iar astăzi suntem onorați să colaborăm cu el pentru acest tricou și îi mulțumim pentru implicarea în acest proiect, cu atât mai mult cu cât are și o latură caritabilă”.
Tricoul se înscrie în seria „Artist Spotlight” și este primul realizat de brandul Hard Rock în asociere cu un muzician din Europa Centrală și de Est. 15% din încasări vor reveni organizației Dăruiește Viață, pentru proiectul „Bursa de Fericire”, pe care Tudor Chirilă a ales să o susțină în demersul de a construi și echipa un spital pentru copiii ce suferă de cancer.
Marius Băban a explicat că: “Tricoul lansat împreună cu Tudor Chirilă este o premieră atât pentru brandul Hard Rock, cât și pentru un artist est-european. Hard Rock International a întâmpinat cu entuziasm ințiativa noastră de a lansa un tricou caritabil, reprezentativ pentru piața din România, alături de un artist atât de popular”.
Realizat din bumbac 100%, tricoul este unisex și este disponibil într-o nuanță neutră de gri închis, ce scoate în evidență desenul conturat din tușe fine de culoare albă. Poate deveni piesa de rezistență a unui outfit smart-casual sau urban-chic, dar poate fi cu ușurință integrat într-o varitate de alte ținute și stiluri. Tricoul se găsește exclusiv, doar pentru o perioadă determinată, în Rock Shop-ul restaurantului Hard Rock Cafe din București, unde sunt comercializate și alte produse oficiale HRC: insigne, pahare, șepci, cămăși sau geci.
Seriile de tricouri în asociere cu vedete din lumea muzicii au fost lansate de Hard Rock la începutul anilor ‘90, ca o modalitate prin care artiștii să poată veni în sprijinul unor proiecte caritabile, alese de ei. Printre cei care au creat tricouri de acest fel se numără Eric Clapton, Bon Jovi, Imagine Dragons, Paul McCarthney, Sting, Elton John, Aerosmith, Bob Marley, Ringo Starr și multe alte staruri. Primul proiect de acest gen a fost realizat în colaborare cu Peter Max, iar de la debutul seriei până în prezent, din vânzarea tricourilor cu semnătura unor celebrități s-au strâns peste 5.000.000$ pentru organizații caritabile.
Bazele colecției de articole vestimentare Hard Rock Cafe au fost puse cu mai bine de 35 de ani în urmă, iar astăzi HRC Classic Tee este cel mai bine vândut tricou suvenir din lume.
“Mi s-a părut foarte tare propunerea Hard Rock Cafe de a îmi pune semnătura pe un tricou cu un design gândit de mine. M-am gândit la un logo mai ‘indie’, în care un bătrân indian cântă copilului său la umbra unui copac fără vârstă, păziți de veșnica lună. Graficianul a dezvoltat acest concept pe care eu îl aveam desenat în telefonul meu pe o aplicație de schițe digitale. O parte din banii obținuți din vânzarea tricourilor va merge la Dăruiește Viață, fundația pe care o susțin. Ne vedem la Hard Rock Cafe pe 16 noiembrie! Promit să port tricoul, ca să vă faceți o idee. Îmi vine bine, vă asigur :).”, a spus Tudor Chirilă.
La rândul său, Marius Băban, General Manager la Hard Rock Cafe București a declarat: “Îl apreciem pe Tudor Chirilă ca solist, compozitor, actor și scouter de talente. Iar astăzi suntem onorați să colaborăm cu el pentru acest tricou și îi mulțumim pentru implicarea în acest proiect, cu atât mai mult cu cât are și o latură caritabilă”.
Tricoul se înscrie în seria „Artist Spotlight” și este primul realizat de brandul Hard Rock în asociere cu un muzician din Europa Centrală și de Est. 15% din încasări vor reveni organizației Dăruiește Viață, pentru proiectul „Bursa de Fericire”, pe care Tudor Chirilă a ales să o susțină în demersul de a construi și echipa un spital pentru copiii ce suferă de cancer.
Marius Băban a explicat că: “Tricoul lansat împreună cu Tudor Chirilă este o premieră atât pentru brandul Hard Rock, cât și pentru un artist est-european. Hard Rock International a întâmpinat cu entuziasm ințiativa noastră de a lansa un tricou caritabil, reprezentativ pentru piața din România, alături de un artist atât de popular”.
Realizat din bumbac 100%, tricoul este unisex și este disponibil într-o nuanță neutră de gri închis, ce scoate în evidență desenul conturat din tușe fine de culoare albă. Poate deveni piesa de rezistență a unui outfit smart-casual sau urban-chic, dar poate fi cu ușurință integrat într-o varitate de alte ținute și stiluri. Tricoul se găsește exclusiv, doar pentru o perioadă determinată, în Rock Shop-ul restaurantului Hard Rock Cafe din București, unde sunt comercializate și alte produse oficiale HRC: insigne, pahare, șepci, cămăși sau geci.
Seriile de tricouri în asociere cu vedete din lumea muzicii au fost lansate de Hard Rock la începutul anilor ‘90, ca o modalitate prin care artiștii să poată veni în sprijinul unor proiecte caritabile, alese de ei. Printre cei care au creat tricouri de acest fel se numără Eric Clapton, Bon Jovi, Imagine Dragons, Paul McCarthney, Sting, Elton John, Aerosmith, Bob Marley, Ringo Starr și multe alte staruri. Primul proiect de acest gen a fost realizat în colaborare cu Peter Max, iar de la debutul seriei până în prezent, din vânzarea tricourilor cu semnătura unor celebrități s-au strâns peste 5.000.000$ pentru organizații caritabile.
Bazele colecției de articole vestimentare Hard Rock Cafe au fost puse cu mai bine de 35 de ani în urmă, iar astăzi HRC Classic Tee este cel mai bine vândut tricou suvenir din lume.