16 octombrie 2013 La 2 ani de la înființare, TheCell lansează primul proiect propriu, sub forma unei serii de
miniconcerte înregistrate live, în studio - Live in TheCell.
"Acum 2 ani, atunci când am înființat TheCell, plecam la drum cu o serie de proiecte, mai mari sau mai mici, cu care să schimbăm ceva, să ieșim din paradigma clasică a agențiilor de publicitate. După un prim an intens, ne-am dat seama că nu am apucat să facem nimic din ce ne propusesem și ne-am promis că nu se va întâmpla la fel și în al doilea, așa că ne-am pus deadline-uri. Și, surpriză, a ajutat :)" spune Teodor Cucu, Managing Partner TheCell.
Live in TheCell este un proiect născut din pasiune pentru muzică și din dorința de a ajuta trupe tinere, talentate, să fie mai vizibile în fața publicului. Un public care astfel ar putea veni mai des la concerte și ar putea schimba modul în care arată acum playlisturile de la radio sau televiziuni de muzică.
"Noi ascultăm destul de mult rock, influențați fiind de începutul anilor 90, când încă era mai important ce cânți, decât ce arăți. Fiind pasionați de video și având la dispoziție studioul lui Alex (Gâlmeanu) ne-am gândit să facem o serie de miniconcerte, înregistrate live, în studio. Așa s-a născut Live in TheCell." spune Ionuț Popescu, Creative Partner, TheCell.
Atmosfera înregistrărilor este una mai degrabă intimă, între prieteni, tocmai pentru a lăsa privitorului posibilitatea de a intra în intimitatea artiștilor, de a participa la o cântare în cerc restrâns, unde în pauze se mai bea o bere, se rade, se fumează o țigară. Tocmai de aceea înregistrările s-au făcut cu 7 camere, iar studioul nu a fost deloc cosmetizat, fiind mult mai importantă energia performerilor și muzica în sine.
Primele trupe din proiect sunt Goodbye to Gravity și Days of Confusion, două trupe care sună tare bine și merită toată atenția publicului de rock din România și nu numai.
Feel free to share!
http://fb.com//TheCell.ro
http://youtube.com/thecellro
http://youtu.be/iVB_DrswQfU
TheCell este o tânără agenție independentă, ce oferă servicii integrate de strategie, creație și producție foto/video. Fondată în 2011, agenția are deja în portofoliu lucrări pentru clienți precum Romtelecom, Petrom, IREX, Cemacon, Arctic, Beiersdorf, Albalact, Èšuca Zbârcea și Asociații, Transylvania Horse Show și Plantăm Fapte Bune în România. Cu o echipă formată din seniori în comunicare, TheCell adopta un model colaborativ, având deja parteneriate cu agenții precum GMP PR, GMP, Men In Black și Outbox.
miniconcerte înregistrate live, în studio - Live in TheCell.
"Acum 2 ani, atunci când am înființat TheCell, plecam la drum cu o serie de proiecte, mai mari sau mai mici, cu care să schimbăm ceva, să ieșim din paradigma clasică a agențiilor de publicitate. După un prim an intens, ne-am dat seama că nu am apucat să facem nimic din ce ne propusesem și ne-am promis că nu se va întâmpla la fel și în al doilea, așa că ne-am pus deadline-uri. Și, surpriză, a ajutat :)" spune Teodor Cucu, Managing Partner TheCell.
Live in TheCell este un proiect născut din pasiune pentru muzică și din dorința de a ajuta trupe tinere, talentate, să fie mai vizibile în fața publicului. Un public care astfel ar putea veni mai des la concerte și ar putea schimba modul în care arată acum playlisturile de la radio sau televiziuni de muzică.
"Noi ascultăm destul de mult rock, influențați fiind de începutul anilor 90, când încă era mai important ce cânți, decât ce arăți. Fiind pasionați de video și având la dispoziție studioul lui Alex (Gâlmeanu) ne-am gândit să facem o serie de miniconcerte, înregistrate live, în studio. Așa s-a născut Live in TheCell." spune Ionuț Popescu, Creative Partner, TheCell.
Atmosfera înregistrărilor este una mai degrabă intimă, între prieteni, tocmai pentru a lăsa privitorului posibilitatea de a intra în intimitatea artiștilor, de a participa la o cântare în cerc restrâns, unde în pauze se mai bea o bere, se rade, se fumează o țigară. Tocmai de aceea înregistrările s-au făcut cu 7 camere, iar studioul nu a fost deloc cosmetizat, fiind mult mai importantă energia performerilor și muzica în sine.
Primele trupe din proiect sunt Goodbye to Gravity și Days of Confusion, două trupe care sună tare bine și merită toată atenția publicului de rock din România și nu numai.
Feel free to share!
http://fb.com//TheCell.ro
http://youtube.com/thecellro
http://youtu.be/iVB_DrswQfU
TheCell este o tânără agenție independentă, ce oferă servicii integrate de strategie, creație și producție foto/video. Fondată în 2011, agenția are deja în portofoliu lucrări pentru clienți precum Romtelecom, Petrom, IREX, Cemacon, Arctic, Beiersdorf, Albalact, Èšuca Zbârcea și Asociații, Transylvania Horse Show și Plantăm Fapte Bune în România. Cu o echipă formată din seniori în comunicare, TheCell adopta un model colaborativ, având deja parteneriate cu agenții precum GMP PR, GMP, Men In Black și Outbox.